دسته بندی اخبار و مقالات
آرشیو اخبار
اخبار شرکت | اخبار و رویدادهای شرکت
پرداخت 154 میلیارد تومان به واحدهای تولیدی و صنعتی استان در قالب طرح رونق تولید
پنجشنبه, آذر 02, 1396 by مدیر سایت

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی از پرداخت 154 میلیارد تومان به واحدهای تولیدی و صنعتی استان در قالب طرح رونق تولید خبر داد.

 نشست برنامه ریزی ستاد اقتصاد مقاومتی استان با موضوع ارائه گزارش کمیته کشاورزی و کمیته تولید و صنعت در حضور مهندس نواداد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار برگزار شد.

  وی در این دیدار با اشاره به نامگذاری امسال به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم تلاش تمامی مدیران و مسئولان برای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب تاکید کرد.

وی در ادامه به بخشی از عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رونق تولید استان نیز اشاره کرد و از پرداخت بیش از 154 میلیارد تومان به واحدهای تولیدی و صنعتی در قالب طرح رونق تولید خبر داد.

فتحی، معاون جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه به بیان عملکرد این اداره کل در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت.

سخاوت خیرخواه، دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در هشت ماهه نخست سالجاری با تجمیع سه شاخص سال 96، انتقالی 95 و پرداخت مستقیم، مجموعا برای 282 واحد تولیدی، 167 میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی رونق تولید پرداخت شده است.

وی افزود: استان آذربایجان شرقی از نظر تعداد پرداختی، در رتبه پنجم ملی قرار دارد.

  آخرین وضعیت عملکرد بانک ها و برخی دستگاه های اجرایی همچون سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل جهاد کشاورزی استان در این جلسه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

منبع: سایت استانداری

نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟