دسته بندی اخبار و مقالات
آرشیو اخبار
اخبار شرکت | اخبار و رویدادهای شرکت
تبریز ۲۰۱۸ شروع تحول صنعت گردشگری آذربایجان است
پنجشنبه, آذر 02, 1396 by مدیر سایت

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان ‌شرقی گفت: تبریز ۲۰۱۸ شروع تحول صنعت گردشگری آذربایجان است که در این راستا علاوه بر دولت، بخش خصوصی و تشکل‌های مدنی هم باید وارد عمل شوند.

رحیم شهرتی فر در جلسه هم اندیشی  تبریز ۲۰۱۸ با صاحبان صنایع، اظهار داشت: اقدامات زیادی در قالب ستاد ملی و ستاد استانی در زمینه تبریز ۲۰۱۸ صورت گرفته  لیکن این اقدامات بدون حضور مردم و بخش خصوصی معنایی ندارد.
وی افزود: جامعه ای توسعه یافته است که در آن دولت، بخش خصوصی و جامعه مدنی  با هماهنگی هم  کار های اساسی انجام دهند.
وی ادامه داد: خوشبختانه در آذربایجان‌شرقی بخش خصوصی و تشکل های مردمی  حضور پر  رنگ تری نسبت به سایر مناطق دارند که این نقطه عطفی در رویدادهای تبریز ۲۰۱۸ است.
شهرتی فر در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بعداز انقلاب صنعتی در اروپا مردم  گذشته خود را کنار گذاشته و به آینده و انچه در اینده می خواستند عملیاتی شود تمرکز کردند و ما نیز امروز نباید در گذشته تبریز درجا بزنیم.
وی اضافه کرد: نباید گذشته خود را فرموش کنیم؛ اما باید به آینده توجه کنیم چرا که تبریز ۲۰۱۸ شروع تحول صنعت گردشگری آذربایجان است نه پایان یک رویداد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان ‌شرقی با اشاره به اینکه تبریز پتانسیل های لازم در جهت پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی را داشته، تاکید کرد: ما ضمن اینکه خودمان را برای میزبانی هرچه بهتر مهیا می کنیم باید از این فرصت طلایی در راستای شناساندن تبریز استفاده لازم را ببریم.
وی تصریح کرد: با برگزاری همایش‌های ملی و دعوت از صاحبان صنایع و آذربایجانی های مقیم خارج از کشور می توانیم اقدامات زیادی در شناسایی این رویداد مهم انجام دهیم که این خود نیازمند مشارکت همه کسانی است که در راستای تبریز ۲۰۱۸ دغدغه دارند.

منبع: سایت استانداری

نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟