دسته بندی اخبار و مقالات
آرشیو اخبار
اخبار شرکت | اخبار و رویدادهای شرکت
پایش فضای کسب و کار از موضوعات بسیار مهم در ارتباط با سرمایه‌گذاری است
شنبه, دي 02, 1396 by مدیر سایت

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی گفت: پایش فضای کسب و کار از موضوعات بسیار مهم در ارتباط با سرمایه گذاری است.

علی نواداد در آیین آغاز به کار سامانه دریافت، انعکاس، پیگیری و رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزهای کسب و کار (دادور) در دستگاه‌های اجرایی استان، افزود: متاسفانه فضای کسب و کار کشور جایگاه مطلوبی که در شان و شایسته جمهوری اسلامی باشد را در دنیا ندارد.

وی ادامه داد: به تبع همین موضوع جایگاه آذربایجان شرقی در فضای کسب و کار کشور شایسته این استان نیست.

نواداد اظهار کرد: مدیریت ارشد استان به موضوع بهبود فضای کسب و کار بسیار تاکید دارد و از این رو یکی از پیشگامان راه اندازی سامانه دادور در کشور هستیم.

وی با اشاره به راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی گفت: این سامانه با ساختار یکپارچه، سیستماتیک، هوشمند و قابل نظارت یکی از ملزومات بهبود فضای کسب و کار می باشد که آذربایجان شرقی پیشگام در راه اندازی آن می باشد.

وی یادآوری کرد: با راه اندازی این سامانه بهینه سازی فرآیند صدور مجوزها در ارائه خدمت به متقاضیان، احصا و شناسایی گلوگاه های صدور مجوزها با رصد لحظه ای و برخط، افزایش سلامت اداری و شفاف سازی و توزیع عادلانه منابع از طریق نظارت بی واسطه حاکمیت امکان پذیر می شود.

همچنین ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از اطلاعات مجوزها، استعلام ها، دریافت کنندگان حقیقی و حقوقی و دستگاه های صادر کننده مجوز، نظارت و پایش مستمر مراحل صدور مجوز، کاهش هزینه های سربار دستگاه های اجرایی در ارائه خدمات مرتبط با مجوزها و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به متقاضیان از دیگر کارکردهای این سامانه می باشد.

آذربایجان شرقی دومین استان کشور بعد از استان سمنان است که به سامانه دادور مجهز شده است.

نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟