دسته بندی اخبار و مقالات
آرشیو اخبار
اخبار شرکت | اخبار و رویدادهای شرکت
قابلیت ماشین‌سازی تبریز برای تبدیل به یک شرکت بین‌المللی با استفاده از ظرفیت مولدسازی
يکشنبه, اسفند 20, 1402 by مدیر سایت

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی، واقف بهروزی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی در دیدار داوود یعقوبی‌بقا، مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی تبریز، با اشاره به ظرفیت‌های مختلف مولدسازی دارایی‌های دولت اظهارداشت: شرکت ماشین‌سازی تبریز می‌تواند از فرصت مولدسازی برای جهش صنعتی خود استفاده نماید.

وی افزود: باید اقداماتی انجام داد تا شرکت ماشین‌سازی تبریز به عنوان یکی از صنایع با سابقه کشور، بتواند به یک شرکت پیشرفته در منطقه در ساخت و تولید ماشین‌آلات مختلف تبدیل شود.

نماینده وزیر اقتصاد در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: توسعه و تکمیل زنجیره ارزش، رقابتی کردن تولید، بازسازی ماشین‌آلات فرسوده برای خروج از زیان‌دهی و حرکت به سمت منطقه‌ای شدن و در نهایت تبدیل ماشین‌سازی تبریز به یک شرکت بین‌المللی قابل رقابت با شرکت‌های منطقه، از جمله اقداماتی است که می‌توان برای پیشرفت و توسعه این کارخانه انجام داد که در این زمینه، استفاده از منابع مولدسازی به عنوان یکی از مسیرهای تسهیل‌گر برای رسیدن به این اهداف به شمار می‌رود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تامین منافع مردم استان باید مدنظر قرار گیرد خاطرنشان کرد:  منابع حاصل شده از مولدسازی ماشین‌سازی تبریز باید به طور 100درصدی به خود این شرکت بازگردانده شود تا در جهت توسعه و ارتقای شرکت ماشین‌سازی تبریز به کار گرفته شود.

وی در پایان یادآور شد: شرکت ماشین‌سازی تبریز با توجه به پیشینه تاریخی خود به عنوان یک الگو در صنعت کشور شناخته می‌شود، بنابراین برای رشد تولید و توسعه این صنعت می‌توان از تجربیات کشورهایی که در زمینه ماشین‌افزار فعال هستند در تبدیل ماشین‌سازی تبریز به یک شرکت منطقه‌ای و قابل رقابت استفاده کرد.

نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟