دسته بندی اخبار و مقالات
آرشیو اخبار
اخبار شرکت | اخبار و رویدادهای شرکت
آذربایجان‌شرقی، استان برتر در ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران خارجی
پنجشنبه, اسفند 24, 1402 by مدیر سایت

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی، واقف بهروزی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی در دیدار با جمعی از سرمایه‌گذاران خارجی با بیان شرایط مطلوب استان برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی اظهار داشت: بسترها و تمهیدات لازم برای سرمایه‌گذاران خارجی فراهم شده است به نحوی که سرمایه‌گذار خارجی از حمایت کامل مسئولان برخوردار می‌باشد.

وی اضافه کرد: مسائل و موضوعات مربوط به سرمایه‌گذاران خارجی در سطح استان و ملی پیگیری می‌شود چراکه وجود سرمایه‌گذار خارجی درهر استانی یکی از عوامل پیشرفت و توسعه اقتصادی همان منطقه به شمار می‌رود.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: این استان  رتبه دوم در جذب سرمایه‌گذاری خارجی را کسب کرده و این موضوع، نشان‌دهنده وجود بسترهای لازم و اهمیت سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی را نشان می‌دهد البته در تلاش هستیم با ایجاد بسترهای متفاوت، افزایش حضورسرمایه‌گذار خارجی را در آذربایجان‌شرقی شاهد باشیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: همواره در کنار سرمایه‌گذاران خارجی خواهیم ماند و تمام موانع حضور آن‌ها را برطرف کرده و بسترهای لازم را فراهم می‌کنیم که در این زمینه آذربایجان‌شرقی، استان‌ برتردر ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران خارجی به شمار می‌رود.

نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟