دسته بندی اخبار و مقالات
آرشیو اخبار
اخبار شرکت | اخبار و رویدادهای شرکت
نماینده وزیر اقتصاد در جمع کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان مطرح کرد؛
چهارشنبه, فروردين 15, 1403 by مدیر سایت

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی واقف بهروزی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی در جمع کارکنان این اداره کل با تسلیت شهادت جمعی از مستشاران نظامی و دلاورمردان سپاه  در سوریه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از قوانین بین المللی و حقوق حاکم بر دنیا پایبند نبوده  ونخواهد بود.
وی با اشاره به سیل محکومیت این جنایت از طرف کشورهای مختلف افزود:  سیاست یک بام و دوهوای برخی از کشورها در قبال جنایات اسرائیل کاملا مشهود است امیدواریم مراجع بین المللی از اندک اعتبار خود دفاع کنند و جنایات این رژیم غاصب را محکوم نمایند.
نماینده وزیر اقتصاد در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم غزه غیر قابل تصور است بیان داشت: تاکنون جنایتی به این حجم در تاریخ ثبت نشده است و تصاویر کودکان مظلوم غزه سنگ محک وجدان های بیدار است. 
وی با اشاره به فرارسیدن روز قدس خاطرنشان کرد: بعد از گذشت چند دهه از فرمان امام راحل(ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس،  این نکته در اذهان متبادر می شود که امام خمینی چه حرکت بزرگی انجام داده است و اثرگذاری روز جهانی قدس در بین جوامع اسلامی و حتی غیراسلامی کاملا مشهود است.
مدیرکل امور اقتصادی ودارایی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: وجدان های بیدار و مردم آزاده در سراسر جهان با وجود سختگیری های فراوان و هجمه های رسانه‌های صهیونیسم بین الملل به خیابان ها آمده و جنایات این رژیم را محکوم می کنند، روز قدس روز اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی است بنابراین وظیفه داریم با حضور پررنگ در راهپیمایی روز جهانی قدس جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک سال جدید یادآور شد: موفقیت ها و به نتیجه رسیدن اقدامات مختلف مرهون همکاری تمامی پرسنل و همکاران محترم است، استاندار آذربایجان شرقی نیز در بازدید از خزانه معین استان به این نکته اشاره کرد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: در کنار انجام وظایف، باید متناسب با شعار سال(جهش تولید با مشارکت مردم)، ظرفیت های اجرایی شعار سال را تقویت کنیم و راههای مشارکت مردم در جهش تولید را شناسایی و به مرحله عمل بگذاریم تا  مسیری که رهبر انقلاب ترسیم فرمودند به نتیجه مطلوب برسد.
گفتنی است در پایان این مراسم ازهمکار محترم جناب آقای حمید آقا محمد زاده(  کارشناس مسئول حقوقی اداره کل) که به افتخار بازنشستگی نایل گردیده بود با تقدیم هدایایی تقدیر وتجلیل به عمل آمد.

نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟