کمیته اقتصادی و سرمایه‌گذاری تبریز 2018

  1. هماهنگی برای تسهیل و تسریع جذب منابع مالی داخلی و خارجی جهت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام گردشگری تبریز و حمایت از بخش خصوصی؛
  2. فراهم کردن زمینه حضور بخش خصوصی در نمایشگاه‌های خارج از کشور جهت معرفی فرصتهای گردشگری؛
  3. اختصاص ردیف بودجه برای سال‌های 95 و 96 دستگاه‌های استانی جهت تحقق اهداف و تکالیف تبریز 2018؛
  4. تسریع و تسهیل در صدور مجوزها و استعلامات در سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری؛
  5. برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری؛
  6. فعال‌کردن کمسیون گردشگری در اتاق بازرگانی تبریز و تشکیل کمسیون مشترک گردشگری فعالان بخش خصوصی تبریز، استانبول و باکو؛
  7. ارائه تسهیلات بانکی کم‌بهره برای تشویق فعالان بخش خصوصی در گردشگری؛

 

فراخوان طرح های تبریز 2018

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان آذربايجان‌شرقي در راستاي انتخاب شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 آمادگی خود را برای شناسايي شريك سرمايه‌گذار داخلي و خارجي و نيز تأمين مالي طرح‌هاي نيمه‌تمام و توسعه‌اي در حوزه گردشگري شامل هتل، هتل آپارتمان، مجموعه‌های رفاهی، تفریحی، گردشگری و خدمات مرتبط در جهت توسعه و ایجاد زيرساخت‌های لازم برای جذب حداکثری گردشگر در سطح استان، اعلام مي‌نمايد. 
بدین‌وسیله از تمامی سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی دعوت مي‌شود طرح‌هاي خود را در قالب فرمت موجود در وب‌سایت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربايجان‌شرقي به نشانی www.investin-ea.ir تکمیل و جهت اقدامات آتی به info@investin-ea.ir ارسال نمایند.
بديهي است درخواست‌هاي ارسالي پس از بررسي و شناسايي سرمایه‌گذاران و تأمين‌كنندگان منابع مالي، به اطلاع صاحبان طرح‌ها خواهد رسید. 

اداره‌كل امور اقتصادي و دارایي آذربايجان‌شرقي
مرکز خدمات سرمایه‌گذاری

 

نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟