دسته بندی اخبار و مقالات
آرشیو اخبار
اخبار شرکت | اخبار و رویدادهای شرکت
ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی برای شرکت‌های بیمه‌ای
يکشنبه, اسفند 27, 1402 by مدیر سایت
?????? ?????...
آخرین وضعیت مولدسازی دارایی‌های دولت در استان
يکشنبه, اسفند 27, 1402 by مدیر سایت
?????? ?????...
مسئولان زبان گویای سرمایه‌گذاران/ لزوم ایجاد ارزش افزوده در حوزه سرمایه‌گذاری
شنبه, اسفند 26, 1402 by مدیر سایت

جمعی از سرمایه‌گذاران خارجی فعال در استان  به همراه  برخی از مدیران کل استانی از جمله واقف بهروزی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی، با مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی دیدار کردند.

?????? ?????...
آذربایجان‌شرقی، استان برتر در ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران خارجی
پنجشنبه, اسفند 24, 1402 by مدیر سایت

نماینده وزیر اقتصاد در آذربایجان‌شرقی در دیدار با جمعی از سرمایه‌گذاران خارجی، این استان را پیشرو در ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران خارجی دانست.

?????? ?????...
قابلیت ماشین‌سازی تبریز برای تبدیل به یک شرکت بین‌المللی با استفاده از ظرفیت مولدسازی
يکشنبه, اسفند 20, 1402 by مدیر سایت

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در دیدار با مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی تبریز، استفاده از ظرفیت مولدسازی برای تکمیل زنجیره و توسعه این شرکت را ضروری دانست.

?????? ?????...
نقدی بر گزارش پایش امنیت سرمایه‌گذاری
پنجشنبه, اسفند 17, 1402 by مدیر سایت

واضح است که چنانکه گزارشی از نظر روش‌شناسی مورد تأیید نباشد نمی‌توان به نتایج حاصل از آن اعتماد کرد. فارغ از چگونگی انتخاب مؤلفه‌ها و قدرت توضیح‌دهندگی این مؤلفه‌ها در خصوص امنیت سرمایه‌گذاری، متخصصین امر بر این موضوع اذعان دارند که در تحقیقات مبتنی بر پرسشنامه فرآیند انتخاب نمونه، حجم آن و ... از اهمیت بسزایی برخوردار است تا در حد امکان بتوان پاسخ‌های اخذ شده از نمونه را به کل جامعه تعمیم داد.

?????? ?????...
کسب رتبه دوم آذربایجان شرقی در ارایه تسهیلات تبصره 18
سه شنبه, اسفند 15, 1402 by مدیر سایت

دکتر سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، از فعالیت های اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی که موفق به کسب رتبه دوم کشوری در سال 1400 بعد از استان تهران در حوزه تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه شده است، تقدیر به عمل آورد.

?????? ?????...
ظرفیت‌های بالای آذربایجان‌شرقی برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های بیمه‌ای
شنبه, اسفند 12, 1402 by مدیر سایت

نماینده وزیر اقتصاد در همایش بیمه استان مطرح کرد؛آذربایجان‌شرقی استانی است که در بسیاری از شاخص های اقتصادی جزو استان های پیشرو در کشور به شمار می‌رود.

?????? ?????...
آذربایجان‌شرقی، جزو بهترین‌های کشور در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی
سه شنبه, اسفند 08, 1402 by مدیر سایت

                                                                                                                                    آذربایجان شرقی

جزوبهترین‌های کشور در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی

واقف بهروزی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی در دیدار با جمعی از سرمایه‌گذاران خارجی آذربایجان‌شرقی را محلی مناسب برای سرمایه‌گذاری دانست.

?????? ?????...
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛ سرمایه‌گذاری خارجی، اولویت‌ها و فرصت‌ها
شنبه, بهمن 14, 1402 by مدیر سایت

 نماینده وزیر اقتصاد در آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران بسترسازی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی را به منظور توسعه اقتصادی استان مهم دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی، واقف بهروزی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به کسب رتبه دوم سرمایه‌گذاری خارجی توسط استان اظهار داشت: بررسی، شناسایی و تعیین اولویت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان از جمله اقداماتی اولیه برای بسترسازی در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی به شمار می‌رود از همین رو، شناسایی فرصت سرمایه‌گذاری و بارگذاری فرصت سرمایه‌گذاری در سامانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران به منظور بازاریابی بین‌المللی آن‌ها، شناسایی مشوق‌های قانونی سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری، دانش‌بنیان، گمرک، مالیات، شهرک‌های صنعتی، منطقه ویژه اقتصادی سهلان و منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس و شناسایی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در سطح شهرستان‌های استان، از جمله اقداماتی بود که برای فراهم کردن شرایط مطلوب سرمایه‌گذرای خارجی در سطح استان انجام شد.

  نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دیپلماسی اقتصادی به خصوص با کشورهای همسایه از اهمیت ویژه‌ای در جذب سرمایه‌گذاری خارجی برخوردار است یادآور شد: اقدامات مؤثری در راستای ارتقاء دیپلماسی اقتصادی استان انجام گرفته است از جمله، اعزام هیأت اقتصادی، تجاری و سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی به فدراسیون روسیه و پذیرش هیأت اقتصادی، حضور در نشست‌ها و دیدار با سفرای کشورهای کرواسی، آفریقای جنوبی،‌ ویتنام، اندونزی و برگزاری نشست با شرکت‌های معتبر چینی.

   مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: تهیه اطلس سرمایه‌گذاری: شامل انجام اقدامات اولیه جهت طراحی و پیاده‌سازی ژئوپورتال اطلس سرمایه‌گذاری استان به منظور هدایت سرمایه‌گذاران و هوشمندسازی جذب و مدیریت سرمایه‌گذاری‌ها در استان آذربایجان‌شرقی از دیگر اقداماتی است که برای فراهم کردن فرصت سرمایه‌گذاری در سطح استان انجام گرفته است.نماینده وزیر اقتصاد در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه طرح‌های سرمایه‌گذاری خارجی به صورت مستمر پیگیری و رصد می‌شود تاکید کرد: نظارت بر طرح‌های سرمایه‌گذاری خارجی شامل راهنمایی و ارائه مشاوره به سرمایه‌گذاران و متقاضیان سرمایه‌گذاری، بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری خارجی، به منظور رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران در قالب‌های مختلف از جمله  برگزاری جلسه، نشست و ..به منظور حمایت و تسهیل در جذب سرمایه‌گذاری خارجی صورت می‌پذیرد.

?????? ?????...
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟