دسته بندی اخبار و مقالات
آرشیو اخبار
اخبار شرکت | اخبار و رویدادهای شرکت
نگاه ویژه آذربایجان‌شرقی بر دیپلماسی اقتصادی و حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی
2 روز پیش by مدیر سایت

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی، واقف بهروزی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی در دیدار با جمعی از سرمایه‌گذاران خارجی، این استان را یکی از ظرفیت‌های مهم سرمایه‌گذاری خارجی در کشور دانست.

وی با بیان این که، محصولات دانش‌بنیان جزوکالاهای راهبردی و مورد نیاز کشور محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان، دقیقا در راستای اقتصاد مقاومتی است، چراکه تولیدات دانش‌بنیان جزو نیازهای ضروری کشور می‌باشد، فناوری دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند در توسعه استان و کشور موثر واقع شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی با اشاره به تاکید استاندار آذربایجان‌شرقی بر افزایش جذب سرمایه‌گذاری در استان یادآور شد: محدودیتی برای سرمایه‌گذاری خارجی در استان وجود ندارد و مشکل یا مانعی نبوده که قابل حل نباشد، موضوعاتی هم که در سطح ملی قابل پیگیری است، به صورت مداوم پیگیری و حل می‌شود.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: حمایت مطلق تمامی دستگاه‌های مختلف از سرمایه‌گذاران خارجی در استان را شاهد هستیم، در حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع در پیشبرد امور هیچ گونه تردیدی وجود ندارد.

نماینده وزیر اقتصاد در آذربایجان‌شرقی با اشاره به موقعیت خاص این استان در جهت توسعه اقتصادی تصریح کرد:  آذربایجان‌شرقی به سبب همجواری با برخی از کشورهای منطقه، نگاه ویژه‌ای به دیپلماسی اقتصادی و توسعه روابط با کشورهای همجوار دارد، به دنبال ایجاد مسیرهای سبز برای توسعه روابط با همسایگان در حوزه های مختلف اقتصادی هستیم.

 

نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟